Întrebări frecvente

ArtMyWay

Cum plasez o comandă?

Te invităm să citești acest articol.

Cum știu că s-a înregistrat comanda mea?

După ce ai plasat comanda, ți-am trimis un email de confirmare a plasării comenzii cu un număr unic pentru comanda ta.

Dacă nu ai văzut emailul, te rugăm să verifici și în Spam sau Promoții

Cum știu că a fost expediată comanda?

Atunci când comanda ta va fi expediată, vei primi un email în care vom confirma acest lucru.

Dacă ar fi trebuit să fi primit comanda până acum, te rugăm să iei legătura cu ArtMyWay, fie printr-un reply la emailul de confirmare a comenzii, fie prin formularul de contact.

Cum anulez o comandă?

Pentru a anula comanda, trebuie să iei legătura cu ArtMyWay, fie printr-un reply la emailul de confirmare a comenzii, fie prin formularul de contact și să specifici că doreșți să anulezi comanda.

Cum returnez un produs / o comandă?

Descriem în detaliu procesul de retur sau schimb aici.

Pot comanda un produs care nu mai este disponibil?

Produsele ArtMyWay au stocurile actualizate în timp real. Dacă produsul nu mai este disponibil, din păcate, acesta nu mai poate fi comandat.

Chiar și așa, te încurajăm să iei legătura cu ArtMyWay folosind formularul de contact.

Nu am găsit răspunsul pe care îl caut

În acest caz, cea mai bună soluție este să iei legătura cu ArtMyWay folosind formularul de contact.